KRAFT FELT- dah terjebak plak aku!!!

Assalamualaikum.......

Hai....sana sini duk wat craft guna felt...
Aku yg memang suke dgn barang2x gitu...
sekarang da tjebak plak dah......

Lagi2x kalau tgok orang duk post pasal plushies...
yg comey and cantek giler...
contoh macam neh...

Ini contoh gambar aku google aje tau...
Bukan aku yg wat....
Kalu nak arap aku buat.....x jadi la kot...huhuhuh

Disebabkan geram yg teramat...
Macam2x kaler kain felt aku beli...
Button yg comey...
Fiber dan semua kelengkapan kraft aku borong on9...
wow..leh tahan la bnyak gak aku beli....

Tapi sayangnye....da berbulan aku beli...
But masih xbuat gak...
Ade la satu dua yg menjadi...
Tapi sebab kekangan masa ...
dan lagi baru nak pegang jarum..da datang si kecik 2 org...
huh..trus xjadi...peram aje kat dlm gobok...

erm....Nak wat wane...semangat memang ade...
tapi xberkesempatan g nak wat...
sampai ade yg perli2x aku..beli sesaje jer..tapi xwat...
lagi pedas bila org tuh eksen ckp die leh ajer wat...
xkan xwat kalu da beli..mbazir duet laki aje beli bagi...

huhuhu...tapi aku beli..pkai wet aku sndrik...
die bley ah..xkeje..suri rumah aje..
aku keje pkul 8pg-5ptg..
tu pun kuo umah kol 7.30pg..sampai kat umh 6.30ptg....
penat weh....

Tapi sebab tercabar sgt...
pasneh aku azam nak siapkan gak kraft aku tuh...
bio terbuntang bijik mata org yg duk mengata kat aku...
hahahahaha.....
oppsss...xbek wat cenggitu kan...
ishshhh...xdela...ak xkan wat gitu la...
gurau ajer...

Ape2xpun aku baru ajer nak bermula...
banyak nak kene belajar...
arap2x sape2x yg bek hati...leh la bg tnjuk ajer..heheeehhheee

2 comments:

syafqa akmal said...

sy pon time cuti sem je sempat nak buat..kalo tak xde masa nak buat felt..huhu

Mama atiyyah said...

@syafqa akmal

huhuhu..tu la pasal..sye plak kene tggu time anak2x da tido leh la kot nak wat..ekekekkeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
COPYRIGHT BY DE'LAROSA PERFUME, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink