CHEESTART- Tart PAling Hot Masa Kini

Assalamualaikum.......
Uiks..tetiba ajer citer pasal makan2x plak pagi neh...'
Ekceli ak xtau nak tulis pasai aper...
Tibe2x terpikir nak citer pasal cistart neh...
Maybe sbb skrg sume org tgh hot citer psl cistart kot..
Kat FB ari2x diorang pos pic cistart...

ok...sebenarnya aku da penah wat sekali cistart neh...
fuh..memang agak mencabar ckit...
yela..kene bakar biskut dulu..pastu buh filling dgn cheese..
pastu bakar semula...
walaupun hsilnye x seratus peratus comey mcm org len wat...
Ape2pun memang berbaloi sbb sedap giler..
sekali hadap ajer da abes...huhuhuhu..

gambar pinjam aje dgn hubby google
Huh..tegok gambar ajer da tergoda kan???
Sorry la aku xamek gambor pun time wat cistart ari tuh...
Sebab masa wat tuh..da lambat sgt...
nak kene balek endau semula....
pastu nak snap pun cam segan ajer..sbb fisrt time wat kan...
bnde memang xcomey la...

Tapi mggu cuti sekolah neh...
aku blek kampung lagi...
Memang da plan nak wat semula cistart...
nnti aku kongsikan gambo yg comey beserta dgn resepi skali yer...

P/s: aish telinga..Bile la ko nak ok...Blek kg kali nie..memang aku akn pastikan ko g jumpe dgn pakar ENT...


2 comments:

Unknown said...

lawanyer tart...pandai buat

Mama atiyyah said...

@izan mama mia
hahahaa..memang la lawa..sbb amek kt google ajer... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
COPYRIGHT BY DE'LAROSA PERFUME, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink