KESUDAHANNYA...xpegi pun jumpa pakar arini...

Assalamualaikum.......
hye...minggu lepas beria2x aku post cakap nak g jumpa pakar pasalm masalah telinga aku...
sape2x xpaham..leh tgok cini ---->>Sakit telinga
Last2x arini aku xpegi pun...

Uiiisih..kalu dipikirkan kecewa ati...
Tapi nak wat..bende da berlalu...
Tggu jela lain ari plak...
Nseb pade referral letter xde tulis tarikh kene jumpe...

Erm...nak tau ker kenape x g???
Perlu ke ek???
Xperlu kot...masalah peribadi..xnak kecoh2x..ahakz...
janji korang tau yg aku xjadi g mnggu neh...

And yg paling sakit...
esok aku kene la reka satu reason kat doktor nape xg jmpe pakar...
dan kene jawab dgn boss sbb xg jmpe doktor xdela MC...
so esok..kene la isi borang EL...
aish...agak bad prstasi keje ku tahun neh...

Ape2pun...aku ade gak la jmpe doktor swasta kat pekan...
Dia ade bg ubat die tuh..
memang power la..
Alhamdulillah...kurang ckit ase..
memang power gak la ubat titis telinga die tuh...
masuk jer kat telinga...terasa letop2x aje...
aku tye gak doktot ubat ape...die cakap die wat sndrik..so aku tye la lebey2x...

Apepun..da ase lega ckit...
ok la..smntara nak tggu jmpe dktr len kali...
sbb memang kene jmpe gak...
telinga da start berdengung dan kurang jelas....

Arap2x dgn ubat neh..semakin ok la pasneh....
ok lah...ak da tersangat penat..
sebab baru blek dari pekan...
sok nak keje plak...
selamat malam sume....

2 comments:

Cikrosecute said...

tak pergi ke hihihi...lain kali boleh pergi..

Mama atiyyah said...

HUHUHUHU...tu la pasal...tpi memang kene g pun len kali....sbb nak tau status telinga neh cam ner nnti...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
COPYRIGHT BY DE'LAROSA PERFUME, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink