TELINGA SAKIT!!! Lagi Sakit Dari MAsa Nak Bersalin

Assalamualaikum.......

salam jumaat semua....
Minggu nie agak menyakitkan bagi wa...
Mana x nya...da sebulan sejak wa accident kereta...
telinga sakit dan bernanah..
Jumpe doktor...doktor bagi antibiotik and injek ubat tahan sakit
ubat titis telinga xdapat la..
atas alasan nnti telinga lagi teruk sbb da bernanah + dgn ubat titik...
telinga lagi lembab...
ok..wa terima...
Tapi pas abes makan antibiotik...
telinga masih xok...
still bernanah lagi...
ari2x la aku duk bersihkan pakai putik kapas 
kalu x..asek meleleh ajer..
berdengung ase telinga...
org cakap pun da xberapa nak dengar...

Aku p lagi doktor swasta plak...
dengan harapan ada la ubat yg leh keringkan nanah kat telinga...
tapi da pakai...still xok gak...
macam xde perubahan...

Kemuncaknye....da dua malam...
telinga neh duk berdesing and berdenyut...
Ya allah...ENGKAU ajer yg tau betapa sakitnye...
org kata sakit gigi la yg pling sakit sekali...
sakit beranak la pling sakit sekali...
Tapi bg aku..sakit telinga la yg paling sakit...

Masa bersalinkan Atiyyah dan Ammar...
aku xder plak nanges2x...
sakit cam ner pun aku tahan ajer...
Tapi da dua malam menanggung sakit telinga...
da xtahan da...memang meleleh gak la air mataku ini...
Arini jumpe doktor lagi...
Finally kene refer dgn doktor pakar plak...
So tggu la mnggu depan cam ner plak..
Ya allah..arap2x xde pape la...
Jgn la KAU amek nikmat pendengaranku ini...
sesungguhnya hambaMU ini masih memerlukan nya...

Semoga aku semakin sihat...

2 comments:

Cikrosecute said...

seram pulak baca....huhuhu

Mama atiyyah said...

tau xpe..memang sakit giler..ist time kene...huuhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
COPYRIGHT BY DE'LAROSA PERFUME, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink